Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 3. oktober 2008 Premium Medlem Del Skrevet 3. oktober 2008 Sjekk DENNE nye F-5 ern . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Dæven, der røyk tidskontoen med kona......wow.....dette ser bra ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 6. oktober 2008 He he, DEN "kontoen" må vi holde orden på, den er mer enn slunken fra før... :grin: . Har du skaffet deg F-5 ern ?? Det var i meste laget med østerisk info, så jeg ble noe forvirret om kjøpe-prosedyren... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Du får gi beskjed om du har behov for oversettelse Ernst. Må være forsiktig med å kalle sveitserne for østerrikere og omvendt. De har omtrent samme forholdet til hverandre som vi med svenskene, altså godt men noe krydret med spissfindigheter fra begge sider Ellers er det jo greit at man har muligheten til å bestille uten større innpakning, slik at de sender software samt tilhørende info som brev for å spare porto til utlandet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 6. oktober 2008 ooooops :blush: der ser du, helt forvirra. Takk for tilbudet Clamer, lurte mest på om jeg kunne kjøpe denne som nedlasting, eller om jeg måtte ha full pakke på DVD ?? Har du prøvd denne, eller hørt noe om andres erfaring? Merkelig stille på alle forum, trodde nesten en slik modell ville vekke større nysgjerrighet...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Er dette en FSX-versjon av F-5en som Flylogic slapp til FS9 i sin tid? Er vel strengt tatt ikke helt riktig med F-5E i norske farger, men alle F-5er er velkommene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.