Stian Alexander Hoddevik Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Då kjem siste del av denne billetserien. Me kan då ønskje velkomne til Ålesund,Vigra ti minutt før rutetid. So til sist et par bonus billeter i frå Nowegians siste avgang frå Ålesund idag, DY409 til Oslo med avgang 17:45. Tek av frå RWY 25 og svingar beint austover mot inct NIBVA Ålesund, Langevågen og Sula i bakgrunnen. Svartebekk og Tusvik by night. Det var alt i frå meg for denne gang. Ha ein fortsatt fin søndag folkens. Siter
Mathias Røsberg Mauren Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Å herregud dette her er krèm for mine øyner! Her flyr jo du like over mine trakter med en super grafikk! Morsomt at huset og låven er med også. Et kjent landskap dette for meg. Aldri sett Ålesund og Vigra i så fin grafikk før på en sim Tror jaggu meg jeg må lagre bildene på maskinen min jeg. Forevige de litt. Du har ikke de i større format så jeg kan printe ut på A3 og hva det på veggen vel? Men jeg må spørre dumt som vanlig. Er dette FS9 eller FSX? Tipper det er FS9 jeg da siden du har skaffet texturer til Vigra. Etter hva jeg har forstått finnes ikke texturer til Vigra på FSX..eller? Selve bebyggelsen i Ålesund og rundt, hvor har du skaffet det? Siter
Steffen Mork Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Helt supert! Nydelig tur. Har tatt denne ruten med SAS utallige ganger, og dette ser ut som et filmcrew som har dokumentert hele reisen. Det ser knall realistisk ut med sunnmørsalpene, fjordene og øyene. Det må da komme noe scenery til Norge/sunnmøre for FSX snart? Norske flyplasser til FSX inkl Vigra? Den dagen blir en lykkelig en. Siter
Mathias Røsberg Mauren Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Er jo flere personer her inne som driver mye med slikt. Sett flere her inne som er ekstremt dyktige på FSX texturer! Sunnmørsalpene og innflygingen til Vigra vil jeg nesten si er verdenskjent. Egentlig veldig rart det ikke finnes til FSX enda Noen her inne som kunne hatt interessen av å mekke litt med Vigra og bebyggelsen rundt? Spesielt Ålesund Siter
Arne Sundsbø Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Vigra for FSX SP2 er snart klar. Mangler bare blå taxe-lamper og noen gjerder. Blir kompatibelt med SP1 og SP2 og basic FSX. Og ENAL blir mer korrekt enn FS2004-utgaven. Siter
Steffen Mork Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Kjempebra! Hyl ut når den er klar. Venter i spenning :grin: Siter
Arne Sundsbø Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Da er Vigra-pakken sendt til flightsim.no så får vi håpe den snart er til å laste ned. Siter
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Skrevet 6. oktober 2008 Åh herreguuud, det blir kongeb ra:p tusen tusen hjertelig takk:p Siter
Steffen Mork Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Helt strålende. Gleder meg til å prøve. Jeg har: FSX Deluxe (uten Acceleration) SP1 SP2 Ultimate Terrain X Europe (ikke installert enda!) Norway quality mesh Norway scenery X Airports FSX Norway (ATN_Airports. uten vigra) Bør jeg slette noen av disse for å forsikre kompatibilitet, eller tror du det vil gå bra? Siter
Daniel Eik Bruserud Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Ekstremt bra grafikk Stian! Elsker bildene dine Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.