Gå til innhold

Weather


Gjest

Anbefalte innlegg

...jomen, det er det at RealWeather 5.21 tar ressurser fra maskinen som igjen resulterer i dårligere frame-rate.....det ideelle hadde vært å kunne legge inn sine egne metar-filer i FS2002....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RW5.21 er mye snillere mht framerates enn det den innebygde værfunksjonen er, spesiellt pga at skydekket er noe bedre i den innebygde, selv om været der aldri stemmer [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image]

Derfor prøver jeg ut RW5.21 på FS2k2 i dag for første gang. Hentet ned dagens vær, og fikk følgende metar for ENZV;

ENZV 160750Z VRB01KT 9999 PRFG SCT000 M06/M06 Q1041 TEMPO 0500 FZFG VV002

Hva betyr PRFG? Også scattered i 000? Må være tåkeskyer det, for når jeg ser ut vinduet fra blokka det klart, men noen etasjer under meg er det ett tykt tåkedekke [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] Skifta ihvertfall fra 9999 til 0150, så blir det vel en tur til Sola.

Den wx fila du får når du bruker den innebygde værfunksjonen er av ett helt annet format, og kan uheldigvis ikke editeres eller fås rapporter fra, uten å bruke den forferdelige vær menyen i fs2002 [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image]

[ 16-12-2001: Endret av: Karl R Pettersen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...