A L Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Så var det på tide med en lagtur med Easyjets lille men fine A319 Kl er nå 23.11 og flyet er klart til ombordstigning Boarding completed, startup and pushback is approved, ser ut til at det blir en fin flygning med geit vær hele veien! Da er vi på vei mot rullebanen med nesten fullastet fly, vi hadde med oss litt VIP gjester idag også.. eller det var visst noen Engelske politikkere.. Da er vi klarert for takoff Runway 07L, lite trafikk nå på nattestid. Da har vi startet climben til FL 320 Cruiser på FL 320, nærmer oss Frankrike Runway in sight! Engage reverse thrust Parked at gate.. ser ut som hele crewet er utslitt etter nattflyvningen, nå skal det bli godt og skjekke inn på et hotel og sove lenge.. Takk for meg! ps: disse bildene er uredigerte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Andersen Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 fine bilder, men hvorfor bruker du a300 panel :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Nei, det var vel et jeg fant i farten, men fant også noen andre airbus paneler men dette var HELT klart det beste! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Mathisen Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Skjønner ikke hvorfor jeg ikke ser noen bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Nice dette Alex! ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Greie bilder dette. Hvorfor ikke prøve deg på airbus som den skal flys? feks wilco uten trix mix panel :grin: Har hatt trix mix panel jeg også,for leeeeeeeeenge siden. Masse fine tutorialer for boeing og airbus på Youtube. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Takk for kommentarer.. Jeg har airbus Wilco, men har ikke satt meg ordentlig inn i det enda:D Får se om det sdkal gjøres en gang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.