Gå til innhold

Downloadprogram...?


Atle Svanberg

Anbefalte innlegg

Hmmm. Har tenkt å laste ned Lennarts 2002 texturer. Fila er jo stor og hvis noe skjærer seg underveis er jo det ganske trist.

For lenge siden stod det noe om et program som gjorde at man kan gjennoppta nedlasting uten å ødelegge fila, hvis noe går galt.

Men hva het det programmet og hvor laster jeg ned det???

Hilsen

Atle Svanberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Det er sikkert flere slike programmer der ute, men et jeg brukte tidligere het "Get-Right". Fungerte slik at dersom linjen brøyt så startet den der den slapp når du startet å laste ned neste gang.

En annen ting er at jeg tror kanskje den siste Exploreren muligens har denne funksjonen innebygd? Jeg er på veldig tynn is når jeg sier dette, men jeg selv bruker kun exploreren til å laste ned filer, og det samme har skjedd med den i det siste( noen måneder). Dersom jeg avbryter en nedlastning og starter opp igjen senere så fortsetter den der den slapp fra før, men som jeg sa, det kan godt være at det ikke er exploreren som gjør dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...