Einar Kristiansen Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hay igjen.. Da er jeg atter en gang ute på tur Denne gang rir jeg "storoksen" til Virtual Coast Air ned til en nydelig og krevende flyplass i sør-europa.. Starter med et stemningsbilde fra FL400.Flere bilder kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Del.2 ...Destinasjonen er Genova Sestri,en nydelig havneby som ligger på Nord-vestkysten i Italia.NB! Trykk på reloadknappen i explover hvis ikke alle bildene vises. Under decent,vi skal inn mot ILS rwy 29.Mye høye fjell i det fjerne,beklager litt uklare teksturer i det fjerne.Noen forslag for å få det bedre? Genova Right turn LOC rwy 29. Etablert på ILS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Del.3 ISD lager noen flotte scenery Vi har en del kastvind som kommer fra fjellene,så det river godt i "storoksen" Jepp..Jepp This will be a great landing God Helg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Nydelige bilder som alltid Einar! En flott historie også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Fine bilder! Bra att det var Virtual Coast Air. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Fine bilder igjen fra denne fronten Vatsim flight uten TCAS på? Decent rate på 5400,da hadde pax blitt dårlig :grin: Du hadde det travelt med og komme deg ned,og til nærmeste bar eller? Dere som bruker fly som FLCH funker bør bruke det....PSS 757 er den på trynet..desverre. :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Takk..Takk folkens.. Vatsim flight uten TCAS på? Decent rate på 5400' date='da hadde pax blitt dårlig :grin: Du hadde det travelt med og komme deg ned,og til nærmeste bar eller? [/quote'] Hehe!! Det er ei stund siden jeg har fløyet denne dronningen så jeg fant rett og slett ikke ut av å aktivere TACAS. Ja,æ blei tørst så det ble en litt brå decent.. :grin: :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Takk..Takk folkens.. Vatsim flight uten TCAS på? Decent rate på 5400' date='da hadde pax blitt dårlig :grin: Du hadde det travelt med og komme deg ned,og til nærmeste bar eller? [/quote'] Hehe!! Det er ei stund siden jeg har fløyet denne dronningen så jeg fant rett og slett ikke ut av å aktivere TACAS. Ja,æ blei tørst så det ble en litt brå decent.. :grin: :grin: HEHE.sjønner.Dronninga er fin og fly. Ble fristet med en tur med den selv nå i 747 er det en drøm og decente med med FLCH,man trenger nesten ikke og dra i håndbrekket :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Fy faen så nice. Hvor i verden var det du landet? Hvilken flyplass? FSX eller fs9? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 20. september 2008 Premium Medlem Del Skrevet 20. september 2008 Skal si du er i støtet for tiden, Einar! Nokk en sterk dokumentar fra den internasjonale FS-verdenen.- Men hva i all verden har skjedd med innlegget? Måtte jo scrolle i timesvis for å få med meg alle bildene. Nesten som å se kino på storlerret,...med kikkert :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Fy faen så nice. Hvor i verden var det du landet? Hvilken flyplass? FSX eller fs9? Takk..Dette er FS9' date='flypassen heter Sestri Genova LIMJ. Hjemmesiden til ISD er nede for øyeblikket men du finner scenryet hos Avsim.com eller her Skal si du er i støtet for tiden' date=' Einar! Nokk en sterk dokumentar fra den internasjonale FS-verdenen.- Men hva i all verden har skjedd med innlegget? Måtte jo scrolle i timesvis for å få med meg alle bildene. Nesten som å se kino på storlerret,...med kikkert :grin: . [/quote'] Takk Ernie! Ja,har ingen anelse på hvorfor innleggene mine blir slik som de er.Mulig at det kan være treghet på serveren til NameUnit der jeg har serverplass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.