Gå til innhold

På tur i Norge igjen

Anbefalte innlegg

Etter å ha fløyet en kort tur verden rundt er jeg endelig tilbake i Norge. Min første flytur innenlands gikk fra Oslo til Bergen og ble fløyet på søndag.

Route: SOK DCT SOPAR

Estimated flight time: 0h 55m

Bilder fra cruise til ankomst:

Begynt nedstigningen fra FL270 og er klar for SOPAR 2N arrival:

SAS56.jpg

SAS57.jpg

Vår STAR kan lett sees fra ND-skjermen og vi kommer ganske perfekt inn høydemessig:

SAS58.jpg

Rett før vi skal svinge mot localizeren for RWY 17:

SAS59.jpg

Også begynner den skarpe svingen mot RWY 17:

SAS60.jpg

SAS61.jpg

On final, established fully ILS for RWY 17:

SAS62.jpg

"Minimums" "100"

SAS63.jpg

Takser til gaten:

SAS64.jpg

Shutdown & secure checklist complete:

SAS66.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fine bilder' date=' som alltid Paulo!

Hvis det er PMDG du bruker, hvordan får du panelet slik som det er hos deg, for hos meg så ser panelet helt annerledes enn det der, med mange instrumenter på en skjerm...

Men uannsett mange fine bilder! :D [/quote']

Det har nok med instillingene dine i PMDG å gjøre. Mens du er i FS og flyr så velger du "PMDG-option". Test deg fram der.

Flotte bilder Paulo :)

Veldig skarpe og tydelige bilder' date=' men bruker du noe mesh for norge? jeg syns askøy så litt vel "flat" ut, men dette kan bare være meg, er en stund siden jeg har fløyet til bergen nå [/quote']

Nei, har ikke noe mesh installert, bare Ground Environment og Real Environment Pro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eivind Oterhals
Nei' date=' har ikke noe mesh installert, bare Ground Environment og Real Environment Pro. [/quote']

Da bør du laste ned og innstallere Norway Quality Mesh, det er freeware og finnes i filbiblioteket her inne :)

Fine bilder uansett detta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...