Paulo Fernandes Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Etter å ha fløyet en kort tur verden rundt er jeg endelig tilbake i Norge. Min første flytur innenlands gikk fra Oslo til Bergen og ble fløyet på søndag. Route: SOK DCT SOPAR Estimated flight time: 0h 55m Bilder fra cruise til ankomst: Begynt nedstigningen fra FL270 og er klar for SOPAR 2N arrival: Vår STAR kan lett sees fra ND-skjermen og vi kommer ganske perfekt inn høydemessig: Rett før vi skal svinge mot localizeren for RWY 17: Også begynner den skarpe svingen mot RWY 17: On final, established fully ILS for RWY 17: "Minimums" "100" Takser til gaten: Shutdown & secure checklist complete: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Veldig fine bilder, som alltid Paulo! Hvis det er PMDG du bruker, hvordan får du panelet slik som det er hos deg, for hos meg så ser panelet helt annerledes enn det der, med mange instrumenter på en skjerm... Men uannsett mange fine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Flotte bilder Sindre, se på nest siste bilde på luka til fronthjulet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Realistisk og knallflotte bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander W. Lind Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Flott som alltid Godt å se en 737 med luft under vingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Henrik Dahl Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Flotte bilder Paulo Veldig skarpe og tydelige bilder, men bruker du noe mesh for norge? jeg syns askøy så litt vel "flat" ut, men dette kan bare være meg, er en stund siden jeg har fløyet til bergen nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Veldig fine bilder' date=' som alltid Paulo!Hvis det er PMDG du bruker, hvordan får du panelet slik som det er hos deg, for hos meg så ser panelet helt annerledes enn det der, med mange instrumenter på en skjerm... Men uannsett mange fine bilder! [/quote'] Det har nok med instillingene dine i PMDG å gjøre. Mens du er i FS og flyr så velger du "PMDG-option". Test deg fram der. Flotte bilder Paulo Veldig skarpe og tydelige bilder' date=' men bruker du noe mesh for norge? jeg syns askøy så litt vel "flat" ut, men dette kan bare være meg, er en stund siden jeg har fløyet til bergen nå [/quote'] Nei, har ikke noe mesh installert, bare Ground Environment og Real Environment Pro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Nei' date=' har ikke noe mesh installert, bare Ground Environment og Real Environment Pro. [/quote'] Da bør du laste ned og innstallere Norway Quality Mesh, det er freeware og finnes i filbiblioteket her inne Fine bilder uansett detta! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Fine bilder! Hva har du gjordt med vannet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Sindre, han har active camera i VC. Stemmer ikke det Paulo? Da får man jo sånn, eller? EDIT: Helt syke bilder! Spesielt det der du taxer. Fy søren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 10/10 mulige Paulo. Når får jeg se en 757 i disse kvalitets bildene? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Morsomt at du nevner 757 Lars Skal nemlig lære meg 757 etter at jeg er ferdig med å lære PMDG 747. Når jeg er erfaren nok i 747 da skal jeg nok kjøpe PSS 757. Driver å ser mye på 747 training DVDen nå for tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Flotte bilder, som alltid, Paulo Du nevner PSS, Paulo. Vil bare vise til det som har stått på siden deres siden Januar PHOENIX SIMULATION SOFTWARE REGRET TO ANNOUNCE That the Company and Website have ceased trading Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Henrik Dahl Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Flotte bilder' date=' som alltid, Paulo Du nevner PSS, Paulo. Vil bare vise til det som har stått på siden deres siden Januar PHOENIX SIMULATION SOFTWARE REGRET TO ANNOUNCE That the Company and Website have ceased trading Riktignok har PSS sluttet, men deres produkter selges framdeles hos justflight Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.