Jan Henrik Dahl Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Hallo folks. Tenkte jeg skulle legge inn noen flere bilder da jeg nå nylig har landet i Leipzig. Dette er en helt fantastisk flyplass som Aerosoft har laget og kan anbefales på det sterkeste Descending Final approach Enda et final approach bilde Wing view Touchdown! Taxiing to stand Slik ser det ut fra kabinen Bildene er litt fargejustert og "sharpened" ellers er de helt originale. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Veldig flotte bilder, er dette POSKY 747-400 JAL cargo metal vi snakker om? Siter
Jan Henrik Dahl Skrevet 11. september 2008 Forfatter Skrevet 11. september 2008 Takker Flyet er PMDG og painten lastet jeg ned fra deres hjemmeside tror jeg Siter
Einar Kristiansen Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Flott! Hehe!!Så virkelig spennende ut å taxse på brua over motorveien Siter
Jan Henrik Dahl Skrevet 11. september 2008 Forfatter Skrevet 11. september 2008 Flott!Hehe!!Så virkelig spennende ut å taxse på brua over motorveien Takker for kommentaren Joda, dette er såvidt jeg vet helt unikt i FS9, tror dette er det første sceneryet hvor man faktisk kan takse over motorvei og jernbanen på denne måten Siter
Even Moe Egenes Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Har ikke hørt om noen andre jeg heller, må få tak i dette sceneryet!!Beveger togene seg, er dette FSX eller 9? Siter
Jan Henrik Dahl Skrevet 11. september 2008 Forfatter Skrevet 11. september 2008 Har ikke hørt om noen andre jeg heller' date=' må få tak i dette sceneryet!!Beveger togene seg, er dette FSX eller 9? [/quote'] Joda, tog og biler beveger seg, Sceneryet er tilgjengelig for både FS9 og FSX, ble nylig lansert for sist-nevnte sim Anbefales på det sterkeste, det er tilgjengelig hos Aerosoft, kanskje også i nettbutikken her, men er ikke helt sikker Siter
Even Moe Egenes Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Trodde ikke det var her. Tøft at togene beveger seg! skal gå til anskaffelse av combo pakken (9 og X)! Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Stilig!Nydelige vinkler bildene er tatt i fra. Har selv Leipzig,og sceneryet er flott. Selve flyplass området er jo mega stort,jeg brukte laaang tid på taxi engang... Siter
Jan Henrik Dahl Skrevet 12. september 2008 Forfatter Skrevet 12. september 2008 Takker for kommentaren Lars hehe, ja, Leipzig har et stort areal, men er en relativt liten flyplass, kombinert med taksebaner som går over motorveien og jernbanen + at DHL har en ganske stor base der er nok med på å gjøre denne flyplassen litt spesiell i flightsim Siter
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 13. september 2008 Premium Medlem Skrevet 13. september 2008 Dæven! Dette gikk meg hus forbi! Konge scenery og skikkelig flotte screenshots. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.