Gå til innhold

Thomas Lorentsens MD-80


Arne Øverland

Anbefalte innlegg

Hei.

Når kan vi vente oss MD-80'en du annonserte var på vei like før fs2002 ble sluppet på markedet.

du har sagt at du arbeidet på *.air filen slik at den skulle virke perfekt i 2002. r det dette problemet du arbeider på ennå eller er prosjektet lagt litt på is?

Jeg så screenshots av det med prøve texturer og jeg synes det såg meget bra ut. Håper det ikke tar for lang tid før det ligger i filbiblioteket på flightsim.no [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heppsann,

Når sant skal sies så er man ikke alene om dette prosjektet, Asbjørn har slitt og mistet en god del med hår igjennom bygge prosessen.

Nå har det seg slik at jeg har byttet ut mine gamle PC og bygget en ny, og fikk derfor ikke overført MD80 maskinen før idag, så det er egentlig ganske lite nytt, dessverre. Men lover å skrike med engang det dukker opp noe, hehe - kanskje en aldri så liten julegave fra oss til dere? [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

[ 09-12-2001: Endret av: Thomas Lorentzen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Thomas, det har gått J***** tregt med det arbeidet !........ [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image]

Håper at det går raskere nå som du har fått den !

hehe

snakkes [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

mvh

_______________

Stian Svensen

ICQ 113263567

Bilder jeg har tatt !

http://www.airpics.com/search.php?string=Stian+Svensen&si=0&count=10&st=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...