Tommy Bernes Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Når kan vi vente å se noen endreinger Dag? Gir denne en liten bump og spør om det samme som Kent-Ruben, når kan vi forvente en forandring? Gått en stund siden avtemningen nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Vole Rye Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Kenneth Følstad: Du er helt på jordet med konspirasjonsteoriene dine. :mad: Får si gratulerer, selvom jeg er uenig. Må også si meg uenig med dere som er så gråådig irritert på bedreviterne her. Må være lov å ha en konstruktiv debatt og forskjellige meninger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Ting tar tid... Dette skyldes i stor grad at jeg må prioritere (betalt) jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Ok, takk for svar.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kent-Ruben Johansen Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Ting tar tid... Dette skyldes i stor grad at jeg må prioritere (betalt) jobb. Det er vel god nok grunn Vel, ting funker jo og ser greit ut inntil videre uansett. Må jo si at du fortjener bra cred for å ha driftet og opprettholdt denne siden i så mange år med god motivasjon!! Takk Dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.