Håkan Schulz Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hei! Kim Ruben Fjeldstad kommer att ha sin Approach Controller utcheck nu på torsdag (4 sept) 17z-19z på ENBR_APP Kom och flyg! Bergen GND, TWR och förstås APP kommer att vara online Varmt välkomna! _________ Håkan Schulz Training Director VACCSCA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Om jeg tørr spørre. Er ikke endel av app utsjekken at man skal kunne takle stresset av både å vektorere fly inn/ut itillegg til at man skal kunne ha kontroll på alle fly på GND? Er ihvertfall det som har stått på VATEUD tidligere... Mathias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Pr. i dag, så har ikke VATEUD noen bestemte utsjekks-krav til Senior Student, det er opp til hver enkelt vACC. Utsjekkskravet til C1, derimot; "At preferred (known) Airport(s) Minimum traffic : 15 movements in 1 hour or 25 movements in 2 hours - 80% inbound and 20% outbound Position: Approach with no Tower/Ground at the main airport(s)" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 20 minutter til vi begynner APP-utsjekken, og det håpes selvsagt på masse trafikk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 9 fly incoming ENBR nå.jeg er ett av de ICE336 fra Keflavik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Holder på å koble opp PCen igjen... hvor lenge sitter du der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Takk til alle fly som kom! Å hjalp meg med å ta utsjekken! Jeg besto i allefall! Var nesten selve C1 Utsjekken på slutten men fikk bare gode tilbakemeldinger, både fra piloter og mentor! Ble litt svett på slutten der...men takla det bra å fikk alle inn! Tusen Takk for veldig mye trafikk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Gratulerer Kim! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Det var ikke langt unna den trafikkmengden som trengs for C1 utsjekk, nei... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 well done! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.