Gå til innhold

Virtual Widerø/NRAF/SAS osv.??


Jan Ø Andresen

Anbefalte innlegg

quote:

Opprinnelig postet av Jan Ø Andresen:

Hallo.

Kan noen fortelle meg hva dette egentlig egentlig dreier seg om..?

-flyr dere på nett ?

jajamensann, vi flyr på nett og ikke på nett. Det som gjør at det blir artig med VA er at du får ruter du skal fly og logger dette etterpå. Jeg selv flyr for VCA(som er det beste VA) [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] og jeg flyr for VNoAF. Dette blir jo litt forskjellige ting. den ene er militær og den andre er sivil. Nå på søndag skal det være en øvelse på Banak, og jeg håper det kommer mange fly dit. Da flyr alle stasjoner fra hele landet fra sin stasjon og opp til ENNA med personell. Det blir straks artigere når det er mange fly i lufta og du ser mange fly nede på ENNA. Online er tingen. Å være med i ett VA betyr samhold og man føler at man er med og bygger opp en liten organisasjon.

Se her VCA

og her: VnoAF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Arild Oldervoll:

Heisann!

Jeg er helt enig med deg Frank Olav; VCA (Virtual Coast Air) er det beste VA som fins. Men er det ikke slik at du ikke har lov til å være med i flere VA når du er med i VCA? Eller regnes ikke VNoAF som et VA (siden det er militært)?

Såvidt jeg vet så er det greit å være med i forsvaret. Jeg mener JRR sa det tidligere. Det er jo ikke helt det samme da. det er ikke konkurrende trafikk. Jeg har jo nær kontakt med JRR på #fsnorway, og jeg har ikke hørt han har sagt noe negativt til det. Tror nok du trygt kan joine ett militært VA.

Men, nå er jo jobben til JRR overtatt av ny ledelse, så vi får kanskje høre etterhvert om det blir noe annet som gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Frank Olav Pettersen:

hmm, jeg sjekket det opp, og det står vitterlig at man ikke kan være med i annet VA. Da får jeg vel sparken da [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Vi får se hva JRR sier.

 

Hei FOP.

hva som står er en ting. 9 desember er det en ny ledelse som tiltrer. Jeg regner med at den nye ledelesen (som du FOP er med i, kommer til å revidere reglementet. Jeg har også fått signaler fra Einar Halvorsen (påtroppende VCA CEO), om at det vil bli tillatt å fly ett VA i tillegg til VCA, militært eller ikke. Du blir ikke sparket av meg ihvertfall [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

PS. VCA har forum som kan brukes til interne diskusjoner også.

Jan Roar Rød

Avtroppende CEO VCA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi flyr av og til på nett også, men også offline. Vi flyr ruter som disse virtual airliners har lagt opp for pilotene.

Dette for å gjøre flightsim enda mere realistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...