Sindre S. Lillehaug Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Halla! Ikke lenge siden sist jeg la ut, men her kommer en ny. Flyvde på vatsim for første gang utenlands På gate A10 var det dette flyet skulle befinne seg og passasjerene har startet boardingen, mens jeg plotter inn i FMCen På cruis og bare avslapping. Her har jeg startet på dagens STAR. Veldig myk landing og en heldig spotter fikk tatt dette bilde: Thanks.KK( Y ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Flotte bilete. Syns du har fanga flyet ganske bra i mørkret her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Fine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Hva skjedde med den fine AA'en?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Tusen takk folks! Hmm. Folk på andre forum og synest AA var dårlig! Har ikke endra noe! Tips til hva som har skjedd? Men in-game er den strøken :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Arne Lockert Skrevet 30. august 2008 Premium Medlem Del Skrevet 30. august 2008 Har også nydelig AA utenom på Vatsim. Er det Vatsim eller SB3 som roter til AA, og finnes det en innstilling et eller annet sted som kan fikse dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 31. august 2008 Premium Medlem Del Skrevet 31. august 2008 Fine nattstemninger og riktig størrelse på bildene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.