Gå til innhold

Lyst til å fly Notodden - Fagernes - Notodden?


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Hei og hå!

 

Denne ukes gladnyhet er at Notodden og Kongsberg Flyklubb sitt nye vidunder, LN-NKF er klart for flyging og undertegnede har tatt utsjekk! I den anledning skal jeg og Steinar Grindsten fra forumet ut på "jomfrutur" nå på søndag!

 

NyttFlySM.jpg

 

Turen går som nevnt fra Notodden til Fagernes med retur til Notodden. Estimert flytid er satt til ca. 2 timer t/r. Jeg og Steinar ønsker nye bekjentskaper fra forumet, så er er vår sjangse. Vi ønsker derfor å invitere med DEG på denne turen.

 

Vi vil selvfølgelig dele på co-pilot plassen, slik at alle får flydd flymaskinen!

 

Utgiftsmessig vil vi dele flyleien på antall personer ombord, blir vi 3 stk vil prisen falle på 750,- per snute, er vi 4 stk. dropper prisen ned på 540,-!

Transport fra Kongsberg er gratis, da jeg skal kjøre utover. Evt. transport inn til Kongsberg må den enkelte part ordne selv.

 

Hvor: Notodden - Fagernes - Notodden

Med hva: Cessna 172R, 2008 Mod. m/G1000. LN-NKF

Når: Søndag 24. August ca. kl. 1200

Kostnad: 3 stk. à 750,- | 4 stk. à 540,-

 

Dette er Fagernes Lufthavn

 

Lyst til å bli med? Send meg en SMS eller ring meg; 909 72 863

Førstemann til mølla gjelder, men du MÅ være sikker på at du kan bli med!

 

Ser fram til å bli kjent med nye simmere her nede i traktene! :)

 

Se forøvrig dette innlegget: http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Board=3&Number=402878&Searchpage=1&Main=52470&Words=buskerud&topic=0&Search=true#Post402878

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren :( , er opptatt på søndag. Ellers skulle jeg ha kommet opp med LN-BDB fra ENJB og blitt med dere. Men kanskje vi kan ta en tur sammen senere en gang?

 

Er forsåvidt også mulig for dere å komme å besøke Jarlsberg. Litt styrete men gå igjennom reglene og få PPR fra flyplasssjefen så burde det gå fint. Vi har klubbkveld hver onsdag og da tror jeg dere kan slippe unna landingsavgiften også.

 

Er forresten også mulig å bli med meg ut på tur for de som bor i nærheten av ENJB og har lyst. Samme opplegg som her. Bare ta kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...