Bjørn-Martin.Nilsen Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hei, jeg lurte på om DirectX 10 kan lastes ned eller om man må kjøpe det Vist man kan laste det ned, kan noen gi meg en link? PS. er dette rett fra FS eller redigert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Tja, så langt jeg ser, så kan du bare få DirectX 10 til winVista, og den skal være mulig å laste ned... Men fra hvor, det vet jeg ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filip Gundersen Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Får å kunne utnytte Dx10 må du ha et skjermkort som støtter dette. Vist du har det, tror jeg det skal bli lastet ned automatisk gjennom Windows Update. Å ang. det bildet, Dx10 fungerer dårlig i FSX så slik grafikk kommer du ikke til å komme i nærheten av, engang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Dx10 funker fint i FSX det, men det er langt ifra den revolusjonen MS sa at det skulle være. Bildet er en "artists rendering" av hvordan Dx10 ville se ut. Dx10 kan du laste ned fra MS sine sider, men du må selvfølgelig ha både Vista og et skjermkort som støtter Dx10 for å bruke det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn-Martin.Nilsen Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Ok Tusen takk for alle svarene Bruker Windows XP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.