Gå til innhold

Gardermoen - Vigra


Anbefalte innlegg

Tok meg en fin liten flytur i går og koste meg hele veien :) FS går virkelig smooth nå! Her er tre bilder jeg tok:

 

Nedstiger til 5000 ft og descent-checklist er complete:

SAS482.jpg

 

Svinger mot localizeren på Vigra:

SAS483.jpg

 

Parkert på gate og en passasjer har tatt fram paraplyen sin :grin:

SAS49passasjerer.jpg

 

Legg gjerne igjen en kommentar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å se litt "fra min flyplass" også :)

Hvilket scenery bruker du av Vigra? Trodde ikke det fantes noe Vigra til FSX jeg.

 

Utrolig synd jeg ikke får inn å legge inn kun texturer til FSX etter jeg gikk fra FS9. Før fikk jeg det til, men nå; bare å gi opp.

Hadde vært deilig å testet ut noen av dine texturer. Kan du gi meg en henvisning til selve maskinen? Regner med det er add-ons siden den har winglets og full pakke.

Kanskje jeg får det til om jeg får hennvisning til selve maskinen.

 

Edit: Det er FS9 ja. Men da skjønner jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å se litt "fra min flyplass" også :)

Hvilket scenery bruker du av Vigra? Trodde ikke det fantes noe Vigra til FSX jeg.

 

Utrolig synd jeg ikke får inn å legge inn kun texturer til FSX etter jeg gikk fra FS9. Før fikk jeg det til' date=' men nå; bare å gi opp.

Hadde vært deilig å testet ut noen av dine texturer. Kan du gi meg en henvisning til selve maskinen? Regner med det er add-ons siden den har winglets og full pakke.

Kanskje jeg får det til om jeg får hennvisning til selve maskinen. [/quote']

 

Dette er ikkje FSX dah, men FS9 vet du :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...