Paulo Fernandes Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Tok meg en fin liten flytur i går og koste meg hele veien FS går virkelig smooth nå! Her er tre bilder jeg tok: Nedstiger til 5000 ft og descent-checklist er complete: Svinger mot localizeren på Vigra: Parkert på gate og en passasjer har tatt fram paraplyen sin :grin: Legg gjerne igjen en kommentar. Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Hehe..... fått med turister på bildene også. Ikke verst! Herlig utført Paulo!!! Siter
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 ingen tvil om at gutten kan å redigere nei hehe Siter
Aleksander W. Lind Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Veldig pene bilder Paulo! Igjen, ikke for over redigerte som jeg liker Stilig det siste! Siter
Ole Sannes Riiser Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Veldig pent, stilig med menneskene på siste bildet. Eneste å sette fingeren på er refleksjonene på siste bildet, de ble litt for voldsomme, ser nesten ut som flyet står på is Siter
Mathias Røsberg Mauren Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Deilig å se litt "fra min flyplass" også Hvilket scenery bruker du av Vigra? Trodde ikke det fantes noe Vigra til FSX jeg. Utrolig synd jeg ikke får inn å legge inn kun texturer til FSX etter jeg gikk fra FS9. Før fikk jeg det til, men nå; bare å gi opp. Hadde vært deilig å testet ut noen av dine texturer. Kan du gi meg en henvisning til selve maskinen? Regner med det er add-ons siden den har winglets og full pakke. Kanskje jeg får det til om jeg får hennvisning til selve maskinen. Edit: Det er FS9 ja. Men da skjønner jeg Siter
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Deilig å se litt "fra min flyplass" også Hvilket scenery bruker du av Vigra? Trodde ikke det fantes noe Vigra til FSX jeg. Utrolig synd jeg ikke får inn å legge inn kun texturer til FSX etter jeg gikk fra FS9. Før fikk jeg det til' date=' men nå; bare å gi opp. Hadde vært deilig å testet ut noen av dine texturer. Kan du gi meg en henvisning til selve maskinen? Regner med det er add-ons siden den har winglets og full pakke. Kanskje jeg får det til om jeg får hennvisning til selve maskinen. [/quote'] Dette er ikkje FSX dah, men FS9 vet du :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.