Timmy Brandt Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Kom precis hem från Arlanda och när vi åkte dit så landade en Norwegian med Winglets. När vi någon minut senare parkerade och tog fram kamera så taxade en Norwegian (även den med winglets) ut på bana 01L. Hade vi "tur" att ha två Norwegian´s Winglets maskiner här samtidigt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Nja, flaks og flaks. Hvilke maskiner var det? En 800 og en 300? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 2 sa du? Har nå sjekket LN-NOB, NOC, NOD og NOF samt SE-RHA. Av de var kun SE-RHA innom ARN igår... Sikker på at det var 2 winglet maskiner fra DY? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Har du sjekket KKX da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Tror KKX var der ja. Var det fly med Network Norway reklamen på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Nope. Her er det ACARSD har på KKX for 9Juli: ACARS mode: 1 Aircraft reg: LN-KKX [boeing B733] Message label: ** Block id: @ Msg no: 2ac0 Flight id: DY1319 [sTN-BGO] [Norwegian.no] Message content:- SBS-1 Callsign: NAX1319 ----------------------------------------------------------[ 09/07/2008 22:35 ]- ACARS mode: 1 Aircraft reg: LN-KKX [boeing B733] Message label: ** Block id: @ Msg no: 258e Flight id: DY1318 [bGO-STN] [Norwegian.no] Message content:- SBS-1 Callsign: DY1318 ----------------------------------------------------------[ 09/07/2008 20:27 ]- ACARS mode: 1 Aircraft reg: LN-KKX [boeing B733] Message label: ** Block id: @ Msg no: 1d52 Flight id: DY1161 [sXF-BGO] [Norwegian.no] Message content:- SBS-1 Callsign: NAX1161 ----------------------------------------------------------[ 09/07/2008 12:50 ]- ACARS mode: 1 Aircraft reg: LN-KKX [boeing B733] Message label: ** Block id: @ Msg no: 16d9 Flight id: DY1160 [bGO-SXF] [Norwegian.no] Message content:- SBS-1 Callsign: NAX1160 ----------------------------------------------------------[ 09/07/2008 11:19 ]- Vet ikke hva den kan være da... Norwegian.se har bare en 800WL? Eller har de to? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Antingen så var det 2 olika Norwegian med Winglets, eller så landade han för att sedan taxa till holding point RW01L igen. Jag hann tyvärr inte se reg på någon av planen men kan säkert ringa Arlanda trafikinfo och få alla Norwegian flights från igår. Det var ingen reklam på något av planen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Ringde och kollade med Arlanda nu.... DY912 från Köpenhamn skulle landa 18:45 ca och det var SE-RHB (738WING). Men sedan hade dom ingen DY flight som lyfte runt kl 1900 så det var lite konstigt. Nu blir jag mer och mer nyfiken på det här, hoppas någon med lite inside info kan ta reda på mer vad detta är för något Vilken tid var SE-RHA på Arlanda igår då ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hvor får du all den informasjonen fra, Per Kristian? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Infoen får jeg fra denne siden: http://www.acarsd.org/acars_search.html Timmy, SE-RHA fløy Stockholm-Nice-Stockholm i går. Kom opp fra Nice som DY3856 og landet 17:25 på Arlanda. Ikke noe mer info på RHA etter det, men hvis du først så en 800 lande, kan det godt hende det var DY912 fra CPH som du sa, og at den andre 800en du så takse ut like etterpå var SE-RHA som skulle ut igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Aha! Takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Jag tror att det är förklaringen !! RHA kanske körde en tom flight till någonstans för att flyga vidare senare på kvällen eller nästa dag ? Intressant med lite detektivarbete iallafall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.