Gå til innhold

Lurer litt....


Tore Rasch-Olsen

Anbefalte innlegg

Hey. Jeg har ikke veldig mye peiling på data, det jeg lurer på er om FS2002 vil flyte greit uten for mye hakking og sånn på pc`en min. Gikk inn på egenskaper på bakgrunnen og der sto det: Authentic AMD

AMD Athlon Processor

128.0 MB Ram

 

Jeg vet at jeg har ca 650 MHz

På egenskaper for system står det: Virtuelt minne, 32-biters

Er dette godt nok til å kjøre FS2002 uten å måtte rive seg i håret eller??? [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Tar imot alle svar med et stor takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skrev ikke hvilket skjermkort du har. Det er ganske viktig. 128 mb ram er også lite, ville anbefale deg å iallefall oppgradere til minimum 256 mb ram.Nå har jo de

fleste 512 mb.

Jeg har en 550mhz(som er litt trimmet da,hehe) så prosessoren er det ikke noe å si noe om. Fs2002 går utmerket på en 650mhz. Men som sagt, skjermkortet er alfa

og omega i denne sammenheng. Jeg vil f.eks anbefale

Asus 7700 kortet.

T.K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. akkurat det JEG har.

Men regner med at jeg blir å kjøpe Asus V8200 Ti500 snart.

Kjører 800@900 mhz. Tror FS2002 kommer til å gå knirkefult

på min maskin. Men det gjør jo ikke noe så lenge FPSen er høy. (Forstå det den som kan) [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Tror nok FS2002 vil gå bra på de fleste maskiner som tilhører denne siden av 2000 tallet.

Hilsen Meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er meget stor forskjell på PIII og AMD, min PIII 500 mhz kjørte FS2002 glattere enn på min AMD 800mhz. Akkuratt samme sett, eneste som var byttet var hovedkort og cpu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...