Andrew Thomsen Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Travelt opptatt for tiden men slenger inn et bilde i forbifarten. God sommer, nyt vinterbildet. Beklager stavefeilen til bildet...er for trøtt til å rette på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Gjesdal Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Med noway Fint bilde forresten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Du er et geni andrew, et geni Gleder meg til å kunne fly her igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Skulle liksom gi Torgeir litt reklame og så går jeg hen og gjør den "Noway" blunderen. Huffda :grin: Kan ikke gi noe tidsaspekt, men ENTC er så og si ferdig. Litt mer flikking på ENVA og de andre flyplassene i pakken, så blir det en oppdatering. Gjør minst mulig med bygninger på ENVA da jeg vet andre holder på med et utmerket scenery der. Kommer til å legge bygninger i egen fil slik at den enkelt kan fjernes. PS: Har fått endel spørsmål om FSX-AP. Jeg tror den updaten som ligger der er undervurdert...den fikser nemlig ATC "Centers" som er feil i landet og er nok en god oppdatering for de fleste her på forumet. Den burde ligge som en egen nedlasting...slik som den ligger nå blir den fort oversett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Er vel på tide med litt action :grin: Laster opp update3 om noen få timer. EDIT: Lastet opp i går 22:13. De som vil ha updaten kan sende meg en PM. En ekstra flyplass ble visst med :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.