Paulo Fernandes Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Fløy Oslo-Lisboa denne ettermiddagen og hadde en lang, men fin flytur ned til Portugal. Broren min er faktisk i Lisboa nå så jeg fortalte han når jeg planla å ankomme Lisboa, og den ekte flighten skulle også ankomme Lisboa nøyaktig samtidig som meg. Fløy SK470, callsignet var CNO705. Broren min fikk fanget 737en på landing og det viste seg at jeg var på final bare et minutt bak den virkelige flighten! Cruiser på FL390, her over Nordsjøen: Reverse thrust er satt tilbake: Holder flyet rett på rullebanen, ikke så altfor lett med 15 kt sidevind: Et litt uvanlig tailshot: Takser via R til parking: Sola går ned og skinner på flyet vårt: Kommenter gjerne Copyright MadsHjemmentitles.com © (Takk Mads!) Siter
Mads Hjemmen Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Bilde nummer 5 og 6 er UTROLIGE. Dette er Paluo kvalitet 200%! KEEP'em coming PS, takk for copyrighten Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Stilige bilder.Rett og slett sykt bra de 2-3 siste bildene.FLOTTERS! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Nei fy flate så fantastisk flott å se på! Hærlig komposisjon kompis! Siter
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Fææææen og Paulo. Er ikke ofte jeg gidder å kommentere lenger fordi du leverer jo 210% hver gang. Sykt sykt bra. Helt utrolig Siter
Paulo Fernandes Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Skrevet 28. juni 2008 Tusen takk folkens! Pleier som regel å velge ut de beste til dette forumet Men nå tar jeg meg en lang pause fra screenshots siden det er sommer, og jeg har mye annet jeg skulle ha gjort som å oppdatere hjemmesiden min, fly og spille fotball :grin:. Siter
A L Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Du vet at bilder skal ikke postest på screenshot forumet de skal postes på tråden som heter "bilder" haha dette vare det sykeste jeg har sett Håper jeg får se flere! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.