Gjest Jarle Wathne Johansen Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Blir til stadighet imponert over standarden på bildene som postes her på forumet! Er spesielt stor fan av de bildene som er redigert i PS for å ligne virkelige bilder Prøver meg derfor med en kort bildeserie fra en tur mellom Nice/Cote d'Azur og Alicante i Spania. Flyet er PMDG's 737-700 m/ winglets og freeware paint fra Avsim.com. Bakketeksturer er Flight1 UT Europe. Håper bildene er likende! Kommentarer og konstruktiv kritikk mottas selvfølgelig med stor takk! Takk for titten! Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Knall flotte bilder!! Hvilke scenery er flyplassene? Siter
Vegard Mardahl Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Meget bra Jarle Noen av disse bildene var helt knall ! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Beklager, du kom nok ikke lengre enn til en "Jarle" sånn sett. :grin: Superflotte bilder, det skal du ha! Ingenting å påse der, men helt på toppen kom du ikke denne gang. :cool: :grin: Siter
Gjest Jarle Wathne Johansen Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Hehe, filler - prøver igjen en annen gang! :grin: Flyplassen er Aerosoft Spanish Airports 1. Siter
Kurt Jensen Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Flotte billeder, hvilke program bruger du til vise wing wiev ? Siter
Gjest Jarle Wathne Johansen Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Takker! Wingview er standard på PMDG sine maskiner. Bruker også Active Camera. Siter
Paulo Fernandes Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Hehe, morsom tittel Dette var noen meget bra bilder Flotte vinkler og bra redigert! Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Hmm, trenger man active camera elns for å få wing-view?? Har PMDG men ikke wing-view uansett. Siter
Gjest Jarle Wathne Johansen Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Hehe, takker for de gode tilbakemeldingene! Vanskelig å leve opp til bildene du leverer her på forumet Paulo Tenkte jeg måtte gjøre et lite forsøk ihvertfall Keep'em coming! Siter
Kurt Jensen Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Jeg har lige et spørgsmål til dette svar " Wingview er standard på PMDG sine maskiner" Jeg flyver også PMDG 737 men har ikke Wingwiev hvordan kan det forklares. Siter
Paulo Fernandes Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Jeg har lige et spørgsmål til dette svar " Wingview er standard på PMDG sine maskiner"Jeg flyver også PMDG 737 men har ikke Wingwiev hvordan kan det forklares. Jeg vet ikke helt hva han mener. Jeg bruker i hvertfall active camera til mine wingviews. Jeg lager en view-preset fil med ca 3 forskjellige wingviews også trykker jeg bare ctrl+1 (f.eks) og da flyttes man til wingviewen fra VC. Siter
Gjest Jarle Wathne Johansen Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Flyr uten VC, og da er det kun wing view som vises der man opprinnelig har Virtual Cockpit. Bruker AC for å forflytte meg til de posisjonene som er egnet for screenshots. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.