Gå til innhold

Prøver meg på en Paulo :)


Gjest Jarle Wathne Johansen

Anbefalte innlegg

Gjest Jarle Wathne Johansen

Blir til stadighet imponert over standarden på bildene som postes her på forumet! Er spesielt stor fan av de bildene som er redigert i PS for å ligne virkelige bilder :) Prøver meg derfor med en kort bildeserie fra en tur mellom Nice/Cote d'Azur og Alicante i Spania. Flyet er PMDG's 737-700 m/ winglets og freeware paint fra Avsim.com. Bakketeksturer er Flight1 UT Europe.

 

Håper bildene er likende! :) Kommentarer og konstruktiv kritikk mottas selvfølgelig med stor takk! :)

 

fsscr027_c.jpg

 

fsscr029_c.jpg

 

fsscr031_c.jpg

 

fsscr032_c.jpg

 

fsscr037_c.jpg

 

fsscr061_c.jpg

 

fsscr063_c.jpg

 

fsscr066_c.jpg

 

fsscr078_c.jpg

 

Takk for titten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jarle Wathne Johansen

Hehe, takker for de gode tilbakemeldingene! :D Vanskelig å leve opp til bildene du leverer her på forumet Paulo :) Tenkte jeg måtte gjøre et lite forsøk ihvertfall :)

 

Keep'em coming! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lige et spørgsmål til dette svar " Wingview er standard på PMDG sine maskiner"

Jeg flyver også PMDG 737 men har ikke Wingwiev hvordan kan det forklares.

 

Jeg vet ikke helt hva han mener. Jeg bruker i hvertfall active camera til mine wingviews. Jeg lager en view-preset fil med ca 3 forskjellige wingviews også trykker jeg bare ctrl+1 (f.eks) og da flyttes man til wingviewen fra VC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jarle Wathne Johansen

Flyr uten VC, og da er det kun wing view som vises der man opprinnelig har Virtual Cockpit. Bruker AC for å forflytte meg til de posisjonene som er egnet for screenshots. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...