Hans Fredrik Sunde Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Airbus har, som dere sikkert har hørt, ikke fullført vintertesting på A380'en sin! I går fløy de til Sola: Experimental 342, Cleared For Take-Off In to Position På med solbrillene Nærmer seg kveld Full Throttle! Rotate! Svinger mot NORD! Tar med et bonus bilde tatt fra bakken Approaching Sola! Airport insight, Gear Down! Hvorfor fikk jeg den korte rullebanen? :confused: :mad: (se på det som en utfordring! ) Etter Landing! En motorist fikk tatt dette i farta fra Motorveien ved siden av! ... Mens en som var på jobb fikk tatt dette: Takk for meg! Hyggelig med kommentarer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Stilig! Så det nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Står det ikke bak gjerdet :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Vintertesting fungerer dårlig på sommeren gitt :grin: Joda, helt greie bilder det her, men dropp heat bluren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Pene vinkler, men HATER abacus A380 modellen. Det ser ut som det er klippet og limt på tekstur, og VC er elendig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Kan ikke være mer enig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Jan Gunnar Nystrøm Skrevet 22. juni 2008 Premium Medlem Del Skrevet 22. juni 2008 Hei Enig med Mads,Dette er et elendig fly på alle måter er ikke verdt en krone. Det er det dårligste kjøpet jeg har gjort noen gang. Fine bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 22. juni 2008 Premium Medlem Del Skrevet 22. juni 2008 Artig reportasje, og om modellen kanskje ikke holder ønsket kvalitet, så ble bildene både stemningsfulle og fine. Jeg kan styre min begeistring for mye av blur-editeringen, men det tar ikke bort gleden av du har laget et både kreativt og fargerikt innslag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.