Tommy Bernes Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Hei! Flyet var etablert på finale Bane 35 på Flesland etter en kjapp tur fra Haugesund/Karmøy, da et brått og brutalt Gust inntraff fra venstre side , det førte Cheyennen ut av balanse, men styrmann fikk kjapt gjenopprettet kontroll over flyet :whistle: Copiloten fikk tatt et bilde som eg fikk lyst og dele med dere Kommentarer og konstruktiv kritikk settes pris på, da eg har brukt en del tid på å redigere dette bildet :whistle: Mvh Tommy Siter
Morten_Bilet Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Nydelig bilde:D Men kva for modell er flyet? Er det FSX eller FS9? Siter
Tommy Bernes Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Skrevet 10. juni 2008 Modellen er Digital aviation sin Piper Cheyenne, simmen er fs9.. Siter
Petter Tandberg Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Det her var det klasse over, Tommy! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Noen knapper er vippet feil vei, men det er bare en bagatell! :whistle: Kjempeartig bilde, flott at også andre er ute å lufter dette vidunderet av en flymaskin i varmen! Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Noen knapper er vippet feil vei' date=' men det er bare en bagatell! :whistle: Kjempeartig bilde, flott at også andre er ute å lufter dette vidunderet av en flymaskin i varmen! [/quote'] haha, det hadde aldri jeg lagt merke til. :grin: uansett flott bilde. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.