Petter Tandberg Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Ja, tittelen sier seg selv... Har hatt en lang pause fra disse "større" flyene, men er litt tilbake nå Håper dere liker dem! Jeg har brukt en del tid på disse, så kommentarer mottas med stor takk Siter
Filip Gundersen Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Stilige bilder! Synes du skapte en veldig fin dramatisk stemning Siter
Nicklas Winger Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Veldig flotte bilder! Hvis jeg skal sette fingeren på noe, så må det være noe ujevn redigering rundt selve skroget Kommer ganske godt frem på det andre bildet, spesielt rundt nesen på flyet. Siter
Petter Tandberg Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Skrevet 10. juni 2008 Veldig flotte bilder! Hvis jeg skal sette fingeren på noe' date=' så må det være noe ujevn redigering rundt selve skroget Kommer ganske godt frem på det andre bildet, spesielt rundt nesen på flyet. [/quote'] Takk! Mhm, så det jeg og, men gadd rett og slett ikke å gjøre det på nytt igjen. :cool: Skal nok zoome litt lenger inn neste gang. Siter
Sindre Holberg Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Meget fint! Contineltal fargene er fine! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Flott! Det siste bildet var enkelt men fortsatt fylt med stemning! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.