Sten Arne Bryde Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Og det beste er at det er skremmende enkelt. Legg til &fmt=18 bak URL'en og bingo. Laster du ned fila får du den også i høykvalitets MPEG istedet for .flv Det har funka på de videoen jeg har sett så langt, men min kilde sier at det funker ikke på samtlige filer. Det vil ikke funke på filmer du limer inn i forum/hjemmeside og tilsvarende. Men å se på YouTube siden og for nedlasting evt funker dette helt utmerket. Kos dere Eksempel link etter modifissering sammenlikn med denne så ser du forsjellen Siter
Eirik Vole Rye Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Ble tatt opp av Enok Liknes for ikke så lenge siden! Velkommen etter! :grin: Siter
Sten Arne Bryde Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Skrevet 9. juni 2008 just my luck.. velvel, der har jeg for ikke å titte innom forumet hver dag Siter
Geir G Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Men til gjengjeld, filmen var vanvittig bra! :grin: Siter
Håkon Larssen Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Syntes jeg og. La den i favoritter :grin: Siter
T F Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Legg til &fmt=18 bak URL'en og bingo. Laster du ned fila får du den også i høykvalitets MPEG istedet for .flv Hva gjør du egentlig for å laste ned filen? Jeg har prøvd mange site'er hvor man kan lime inn linken og trykke download, men ender bare opp med en .flv fil... Selv om jeg la til &fmt=18 bak URL'en. Hilsen T Siter
Sten Arne Bryde Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Skrevet 11. juni 2008 Etter du har lagt det inn må du oppdatere siden med å trykke på "oppdater/refresh". Da vil du se en dramatisk forsjell Siter
Geir G Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Hva gjør du egentlig for å laste ned filen? Jeg har prøvd mange site'er hvor man kan lime inn linken og trykke download' date=' men ender bare opp med en .flv fil... Selv om jeg la til &fmt=18 bak URL'en. [/quote'] Les her. Lagre lenken nederst på siden i favoritter. Når du trykker på den, dukker "Download as MP4" opp til høre for videoen. Siter
Audun Dragland Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Hva med å klikke på "Watch in high quality" rett under videoen istedet for å gå rundt å huske på &fmt=18? Siter
Geir G Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Alternativet om å vise høykvalitetsvideo på YouTube får du bare når den opprinnelige videoen var i formatet H.264, Divx eller Xvid(WMV og HuffYUV?). Samtidig må den være av minst 600kbits/s video bitrate og minst 480x360. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.