Hans Fredrik Sunde Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg er en James Bond-fan, så hvorfor ikke ta med den gamle Astrojeten fra 1983 ut til Kjeller for litt flyshowflyving! Først et par bilder fra 83': Her er bildene fra den korte turen (GM-KJ VFR): Venter på Takeoff-clerence på Rnw 19R Lining up, Cleared for takeoff And up we go Såååå mye trafikk!!! :crazy: de må ha gått ut i streik... :grin: Tar litt tid før jeg vender meg til de sensitive kontrollene Avoiding some high ground Approaching Kjeller, Gear and flaps down Turning towards Kjeller Som jeg sa er flyet VELDIG SENSITIVT Jeg gruet meg til landing hele tiden, å det hadde jeg grunn for: Det gikk heldigvis bra Endelig Parkert. Påtide å inspisere skaden, og ta seg en god kopp med Kaffe! Rakk å ta noen bilder under oppvisningen min: Takker for kommentarer og tips. gjerne konstruktiv kritikk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 BD5 er et tøft fly. Den er tøff både som J(et) og med propell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Helt enig! Har både J og P i FSX! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikolai.R.Haugen Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 hvor får man lastet den ned?Fine redigerte bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Kult med litt uvanlig fly Når du redigerer, bruk litt mindre "ocean ripple" og litt mer blur bak motorene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Prøv å være litt sparsommelig med "blur", nå blir man jo nesten svimmel av å se på bildene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Fine redigerte bilder Vet ikke om du var helt seriøs, men dette var ikke fine redigerte bilder. Jeg kunne godt tenke meg å se de uredigert, tror de er bedre Også enig med de andre på at du bør unngå å "blurre" for mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikolai.R.Haugen Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 okei... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Prøv å være litt sparsommelig med "blur"' date=' nå blir man jo nesten svimmel av å se på bildene [/quote'] Takk for tipset, men jeg gjorde det bevisst for å skape inntrykk av fart Man blir jo fort litt svimmel av de G-kreftene Kult med litt uvanlig fly Når du redigerer' date=' bruk litt mindre "ocean ripple" og litt mer blur bak motorene [/quote'] Det er forresten glass takk Har nettopp fått meg Photoshop, så det er litt uvanlig :confused: foretrekker Ulead Photo Express når jeg skal markere områder, men gidder ikke å betale for det nå som jeg har fått meg Adobe Ps :crazy: Her kan du laste det ned: http://www.fs-freeware.net/modules.php?name=Downloads&d_op=ns_getit&cid=82&lid=905&type=url#get Takker for konstruktiv kritikk! Øvelse gjør mester! Kanksje (lite sannsynlig, men...) jeg blir like god som deg en dag, Paulo Her er et bilde uredigert sammenlignet med et redigert: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.