Gå til innhold

Alicante-Frankfurt med Air Berlin


Anbefalte innlegg

I går fløy jeg Alicante-Frankfurt med Air Berlin sitt nye livery til 737-800. Jeg fløy over Frankrike/Sveits og fikk derfor fin utsikt med masse fjell. Her er 4 bilder fra turen. Begynte å ta bilder etter take off på LEAL.

 

Stiger mot vår cruising altitude og flyr SOPET dep

AirBerlin-1.jpg

 

Begynner å se fjell:

AirBerlin2.jpg

 

Vakker utsikt men en del skyer på cruise:

AirBerlin3.jpg

 

På dette bilde har jeg begynt nedstigningen mot EDDF og flyr PSA 3E arrival:

AirBerlin4.jpg

 

Gaten er gjort klar og passasjerene kan deboarde :grin::

AirBerlin5.jpg

 

Kommenter gjerne ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..er de bilene på siste bilde med i sceneryet og er static eller beveger de seg til flye??

 

Bilene beveger seg til flyet og det samme gjør gaten som du ser er festet til fuselaget på det siste bildet. Jeg bruker AES til det. Koster ca 100 norske kroner. Litt dyrt syns jeg, men kunne ikke la være å kjøpe det :D

 

Flotte bilder som vanlig. :)

Men når skal du fly ett skikkelig fly? :grin: :grin:

 

737 er verdens mest solgte passasjerfly og er et skikkelig fly ;) Brukervennlig og fin å fly! Men hvis du tenker på andre typer fly så flyr jeg 747 i ny og ne. Og til sommeren tenkte jeg kanskje å begynne med 767 igjen.

 

Og grunnen til at jeg ikke flyr 757 er fordi PSS sine cockpitteksturer i VC er kjedelige også er det ikke noe AIRAC updates til den heller tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..er de bilene på siste bilde med i sceneryet og er static eller beveger de seg til flye??

 

Bilene beveger seg til flyet og det samme gjør gaten som du ser er festet til fuselaget på det siste bildet. Jeg bruker AES til det. Koster ca 100 norske kroner. Litt dyrt syns jeg, men kunne ikke la være å kjøpe det :D

 

Flotte bilder som vanlig. :)

Men når skal du fly ett skikkelig fly? :grin: :grin:

 

737 er verdens mest solgte passasjerfly og er et skikkelig fly ;) Brukervennlig og fin å fly! Men hvis du tenker på andre typer fly så flyr jeg 747 i ny og ne. Og til sommeren tenkte jeg kanskje å begynne med 767 igjen.

 

Og grunnen til at jeg ikke flyr 757 er fordi PSS sine cockpitteksturer i VC er kjedelige også er det ikke noe AIRAC updates til den heller tror jeg.

 

Man får tak i airac til PSS.Og vc texturene er kanskje litt vel glatte kontra level-d,feks.Det er jeg enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...