Stig Are Pettersen Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Var litt sur og kald nordavind idag til tross for sol og blå himmel, så jeg skrudde i sammen en liten film for morro skyld. Byttet ut jagerfly med default Extra og begynte å leke meg litt rundt Stokka og De Syv Søstre. DgzGPIiFmrY http://uk.youtube.com/watch?v=DgzGPIiFmrY Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Mardahl Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ikke så verst denne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 3. juni 2008 Premium Medlem Del Skrevet 3. juni 2008 Sabla bra film! Uforskammet realistiske bevegelser, fin variasjon i vinkler og utsnitt. Skikkelig sug i magan. Seriøs jobbing bak denne snutten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Dette var sykt rått Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Larssen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Deilig film :grin: Er de andre flyene AI ?? Det var sjukt rått på slutten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle Fosse Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Stig er en mester på noe som heter FS Recorder...den kan spille av forrige flyturer som AI trafikk...det er innmari kult! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Are Pettersen Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Hyggelig at dere liker filmen folkens! Som sagt, bare noe jeg slengte ihop siden det var en slik kjip, sur nordavind igår. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Meget bra film! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.