Gå til innhold

DreamFleet patch


Arne Øverland

Anbefalte innlegg

De har begynt å Beta teste patchen til FS2002 så det er nok ikke lenge til, men Dreamfleet-teamet har sagt at de ikke kommer til å legge den ut på internett før de er sikre på at den virker perfekt.

Ellers så går det ikke an å bare dra den over i FS2002. Da kommer den ikke til å virke har jeg hørt.

[ 03-11-2001: Endret av: Kenneth Lima ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Arne Øverland:

Mulig at dette skulle vært skrevet i addon forumet, men jeg spør slikevel, Når kommer DF's patch til 737-400 slik at den blir kompitabel for FS2002. eller går det an å bare trekke den rett over slik det går med noen fly???

 

Er under betatest den. Dreamfleet opplyste på forumet at det er en OFFENTLIG betatest, og at all som meldte seg innen en satt dato ble testere. Så nå kan de av dere som ikke fikk med seg det bare finne seg i å vente, mens de av oss som leser dreamfleet forumet kan kose seg med DF734 i fs2002.

Jan Roar Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan Roar, hvordan er funksjonaliteten på FMS nå? Siden du har vært aktiv i Dreamfleet-forumet (sammen med andre her [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] ) og nå betatester - regner jeg med at de mest "råe" feilene er borte.

Er de vanvittige climb rates borte - er FMC'en oppdatert til å ligne noe mer på real life 737? Er det mulig å sette speed restrictions? Virker FD når den slås på (og ikke etter at A/P er i CMD). Er det metriske verdier på fuel gauges nå? Er det....

Mange spørsmål - men ikke uttømmende. Kan du gi en liten rapport om hvordan det ser ut nå? (Min har vært grounded helt siden siste patch.)

Hilsen Roald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...