Petter Callin Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Noen som vet hvilke flyselskaper som flyr hvilke ruter med Canadair Regional Jet fra Gardermoen? Jeg vet at i hvert fall Lufthansa flyr CRJ til Hamburg, men billettene ser ut til å være svinedyre med mindre man flyr grytidlig om morgenen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg skal til münchen snart,og fant ut da jeg skulle bestille billett,at Lufthansa flyr CRJ fra gardemoen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 West Air Sweden flyr fra Gardermoen til Trondheim og Tromsø med CRJ 200. Men dog så er dette post/cargo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Cimber Air mener jeg flyr med CRJ 200 til Billund fra Gardermoen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johannes Winther Farstad Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 er det avklart hvilke ruter SAS skal bruke sine nye CRJ på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Der Q400 ble brukt muligens? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Det er nok SAS Danmark og den tidligere Commuter-grenen(snart tidligere hvertfall) der nede som kommer til å få flyene Så det stemmer at de skal ta over for Q400. De "nye" Q400 som er bestilt skal til Widerøe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.