Sindre S. Lillehaug Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Skulle fly turen værnes til gardermoen på FS 2002 i dag. Måtte nødlande på ENRO fordi fremhjulene mine var klikket. Bildene er ikke redigerte i det heletatt. Her er i allefall noen bilder fra turen. Evnt. kommentarer står over bildene. Før takeoff på værnes. Takeoff Cruising Flyr ned mot ENRO og inn for landing. Myk landing men nå skal de skada fremhjula nedpå snart De ble hardt men ingen passasjerer ble skadet bortsett fra at jeg fikk veldig vondt i rumpen. Ok, da var det ferdig, du kan gjerne kom med konstruktiv kirtikk, men du må også huske at dette er fs 2002 og at dette er første gang jeg legger ut bilder! Og ja, jeg vet det er stygt med rød skrift, men jeg får ikke fjerna det Mvh. Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Hei! Bildene var "egentlig greie" men alt for mørke Det jeg ikke likte var AA'en din, hvis du hvil fjerne den røde teksta, så legg inn "HideInfoText=1" uten hermetegn i din FS2002.cfg. Men A330 på tur fra Trondheim til Oslo må vel være litt urealistisk!! Hvordan "klikka" framhjulet ditt? Siter
Mads Hjemmen Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Synes disse bildene ble i mørkeste laget...var vanskelig å se noe av det somvar på bildene. Sorry Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Skrevet 25. mai 2008 Oki Framhjula mine klikka av en eller annen falsk grunn. Jeg skulle se reprise og så skrev jeg inn for mange sek. og da på en måte falt flyet ned når reprisen startet og framhjula klikka Vet at det hørest urealistisk ut, men det skjedde ;P Hvilke turer bruker a330 å fly da f,eks? Er litt noob så vet ikke alt :blush: Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Jeg vet at SAS bruker den på rutene til Seattle og Chicago fra København, altså, EKCH-KSEA og EKCH-KORD. Lykke til hvis du vil fly over "dammen" . Siter
Sten Arne Bryde Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 totalt meningsløst postet. selv i mørkt rom er det nesten umulig å se noe som helst av detaljene her. Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Jeg vet at SAS bruker den på rutene til Seattle og Chicago fra København' date=' altså, EKCH-KSEA og EKCH-KORD. Lykke til hvis du vil fly over "dammen" . [/quote'] SK937 og SK943 er A343, så gud vet hvor du har infoen din fra. Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Her ble det for mørkt for meg. Lykke til med neste screenshots bilder Siter
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Prøv heller igjen ja. ALT for mørke bilder .. rett og slett Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Jeg vet at SAS bruker den på rutene til Seattle og Chicago fra København' date=' altså, EKCH-KSEA og EKCH-KORD. Lykke til hvis du vil fly over "dammen" . [/quote'] SK937 og SK943 er A343, så gud vet hvor du har infoen din fra. Beklager, min feil. :blush: Siter
Sindre Holberg Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Også kan vi vel si at en A330 ikke skal ned på ENRO Greie motiv, men som sagt tidligere; litt mørkt Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.