Gjest Skrevet 1. november 2001 Skrevet 1. november 2001 Glad den er tilbake [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Men har den ruter uteom paris - nyc, london - nyc? Har alltid lurt på det.. [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 1. november 2001 Skrevet 1. november 2001 Air France hadde en flight i året til Kai Tak med Concord Siter
Gjest Skrevet 1. november 2001 Skrevet 1. november 2001 Tror den fløy til Rio en gang i tiden, noe som ble til en scene i en James Bond-film. Ellers går den mye i chartertrafikk, gjerne sor å frakte folk som skal på cruise. Husker vi hadde en Concorde med cruisepassasjerer her i Bergen et par ganger en sommer for noen år siden. En dag jeg var på jobb like i nærheten av Flesland hørte jeg et fly som laget en helt annen lyd enn det jeg var vant med, og da jeg så opp viste det seg at det var en Concorde som var på vei inn for landing. [ 01-11-2001: Endret av: Øyvind H. Hansen ] Siter
SH Skrevet 1. november 2001 Skrevet 1. november 2001 Concorede har jo veldig beskjeden rekkevidde til å være et intercontinentalt fly. Den flydde nok til Rio og Sydney ja, men ikke uten mellomlanding(er) Er det ikke rundt 6500 km i rekkevidde ? m.a.o. det samme som Boieng 737-700 Siter
Gjest Skrevet 3. november 2001 Skrevet 3. november 2001 Concorde har bland annet vært i gardemoen arlanda også et annet norsk flyplass ( husker ikke navnet på ) den har vært i kai tak sydney rio de janeiro ( de ALLER gamlegste fargene! ) BEVIS: http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=7299 bare si ifra hvis dere vil ha flere bilder [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter
Kenneth Lima Skrevet 3. november 2001 Skrevet 3. november 2001 Concorde har også vært på Stavanger Lufthavn Sola (ENZV)! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Anders Presterud Skrevet 3. november 2001 Skrevet 3. november 2001 quote: Opprinnelig postet av Kenneth Lima: Concorde har også vært på Stavanger Lufthavn Sola (ENZV)! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Jepp. Faktisk 2 stk samtidig! Anders Siter
Ole Erik Jansen Skrevet 4. november 2001 Skrevet 4. november 2001 Ja, og da den var på Sola var jeg med en rundtur på ca To timer, en fantastisk morsom opplevelse........ Siter
Gjest Skrevet 21. november 2001 Skrevet 21. november 2001 Hvor mye koster en tur med Concorde ? Fra............. og buisness class billetten ....hvordan ligger prisen an ? Siter
Lars Chr. Hansen Skrevet 21. november 2001 Skrevet 21. november 2001 På Concord finnes det følgende kalsser: R, A, E og G. Hvor R er den dyreste. Her ligger prisen på 64654 og 95289kr tur retur... billig mao [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Detter er fra Paris til New York... og så kommer billetten til Paris i tillegg [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [ 21-11-2001: Endret av: Lars Chr. Hansen ] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.