Gå til innhold

På vei inn til Bergen


Anbefalte innlegg

Fløy en vatsim-flytur i kveld, og bestemte meg for å ta noen simple nattbilder. Bildene er nesten ikke redigerte. Flyturen gikk ok, men jeg hadde rare problemer med FMCen (noe som skjer for første gang). Aankomsten gikk bra selv om jeg ikke fikk valgt STAR i FMCen. Fløy direct "Bratta" NDB som ledet meg rett inn til ILSen på rwy 35 på Flesland. Landingen ble myk :)

 

Nettopp kommet inn i Norge og skal snart svinge mot SOROX:

SAS19f-1.jpg

 

Vakkert lys, og solen er på vei ned:

SAS20f-1.jpg

 

Jeg liker 737-600 :cool:

SAS21f.jpg

 

Et fra flightdecket:

SAS22f.jpg

 

Rett før vi svinger mot SOROX:

SAS23f.jpg

 

Reverste thrust på rullebanen:

SAS24f.jpg

(Beklager PMDG reg og at det ser ut som motorene er av, det var de ikke).

 

Vet bildene ikke er all verdens, men kommentarer settes pris på uansett. Du kan også komme med kritikk. Er ikke så god på å rapportere en flytur / ankomst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pene og stemningsfulle bilder, selv om jeg ikke er så begeistra for 737 :whistle:

Ser forresten ut som vinduene (eller lyset fra vinduene) ikke er helt aligned med nødutgangen, hehe. ;)

 

Fete bilder' date=' du skal ikke skaffe deg ground environment da??? For bedre bakke teksturer? [/quote']

 

Nei, tar FPS vet du :)

 

Begynner PC-en din å bli noen år gammel? :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...