Ole Helberg Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 For dere som er i nærheten av Hamar på torsdag den 22 mai. Forsvarets dag Disse får man se: F-16,412 og Sea King. Kryddret med Leo og CV-90 Får ta det som en liten oppvarming til søndag og Kjeller :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hehe... vi får håpe noen tar bilder ;)hint hint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Helberg Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Skal ta med meg Nikon`en min og knipse litt :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Olav Løvaas Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Det kommer altså til å bli folksomt i morgen......Har ikke sett det før, men jeg er naboen til stedet det arrangeres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Grut Hilstad Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Litt OT: Er det noe seilflymiljø på Hamar? Slepefly? Hva med luftromsklassifisering og brukeravgift? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Seilflyklubben opererer i stor grad sammen med andre klubber; les Seilflyklubben Mjøsa. Det var et større seilflymiljø tidligere med stor aktivitet. Luftromklasse G med ikke ubegrenset høyde før hodet stikker inn i Oslo Approachs domene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Himmel, ja dette forklarer jo jagerflyene jeg hørte drønne over huset her (litt nord for Hamar).. :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Peder Nilsen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 De holdt seg over Hamar i en 10-15 minuter, deilig lyd ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.