oddhspjoetvold Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Supermodel av kineseren Yan Tao og painten til "kasikimi". Mesterverk spør du meg. Synd ikke Yan Tao lagde en VC som sto i samme kvalitet som eksteriøret.. Og her en video av den ekte MiG 19: http://www.youtube.com/watch?v=rQxqBd7yBds Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Den så jo knall bra ut, synd det ikke er VC. Fantastisk grafikk du har, og fine bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruben Frydstad Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 å gleder meg til jeg får en maskin som takler fsx finne bilder og fint fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bengt Warnes Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Ja den var virkelig pen. LOL enda mer å sjekke ut i helga Bengt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 17. mai 2008 Premium Medlem Del Skrevet 17. mai 2008 Ådæker`n, det var et glohett og smellvakkert gufs fra den kalde krigen . Må se litt nærmere på hva dette er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.