Gå til innhold

Approaching Flesland!


Anbefalte innlegg

HeiHei alle sammen..

 

Bestemte meg for å ta noen bilder fra den lange approachen eg hadde mot flesland etter en tur i dag..

 

Tekst over bildene:D

 

Dagens maskin var en Piper Archer II i BAK sine farger, LN-BGT

LN-BGTcopy.jpg

 

Cockpiten

LN-BGT2copy.jpg

 

"Golf-Tango, fly right downwind runway 35"

LN-BGT4copy.jpg

 

På right downwind :)

LN-BGT5copy.jpg

 

"Golf-Tango, cleared to land, 35"

LN-BGT6copy.jpg

 

På Finale

LN-BGT7copy.jpg

 

En spotter på 35 fikk dette bildet, da raceren fløy forbi!

LN-BGT8copy.jpg

 

Parkert, og klar til å ta en tur i klubbhuset å slå av en prat med de andre medlemmene og spotteren med det artige bildet.... ;)LN-BGT9copy.jpg

 

Tok med et ekstrabilde av Mikroen A22 Foxbat...

Utennavncopy.jpg

 

Håper dere likte de... Kommentarer mottas med glede :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grin: :grin:

Det er nok ikke alle filtre i Photoshop som er like egnet til denne type billedbehandling. Ser en bort fra det første «eksperimentet», så er dette en veldig flott billedserie, og du røper en maskin med solid tweaket FS :grin:.

 

Forøvrig artig å se en presentasjon av den tidligere BAK Piperen.

LN-BGT ble solgt for en stund siden. Det var faktisk på et tidspunkt seriøse diskusjoner om å male LN-BGT i fargeskjemaet som er vist her. Dog ble det besluttet å selge maskinen fremfor å ruste den opp. LN-BGT beholdt det litt «triste» fargeskjemaet (grå/hvit/rød). Jeg så Piperen forleden, og da så det ut til at den var malt opp igjen i den samme grå og hvite fargen - den røde stripen var utelatt.

 

Kan forøvrig også legge til at det finnes liveries av begge de to BAK Piperene (LN-BGQ og LN-BTS)som ble kjøpt inn til erstatning for LN-BGT. Begge er gjort for Carenados Archer II. LN-BGQ er laget av Bjørn Frederich Petersson . Den er forøvrig tilgjengelig i filbiblioteket her. LN-BTS har jeg laget, men den har jeg aldri fått somlet meg til å laste opp.... :blush:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...