Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Tok en tur fra East Midlands UK(EGNX),til Køln(EDDK)på Vatsim med Level-d 767 UPS freighter. Var rimelig mye trafikk der i morges,uten ATC. Tok ett bilde da TCAS gikk bananas :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hehe, artig! Du hører ikke på TCAS'en ser jeg? :grin: Forøvrig en litt artid detalj, regner med at de 4 "passasjerene" ombord er crew, to linjer under leser jeg noe som vekker reaksjon hos samtlige FS piloter..... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Hehe' date=' artig! Du hører ikke på TCAS'en ser jeg? :grin: Forøvrig en litt artid detalj, regner med at de 4 "passasjerene" ombord er crew, to linjer under leser jeg noe som vekker reaksjon hos samtlige FS piloter..... :grin: [/quote'] :grin:hehe.Jo jeg følger med TCASEN,men her ville jeg se hvordan det gikk.Jeg så han først på min kl 9,2000 fot lavere enn meg.Han klatret tydeligvis kjappere enn meg,og kryssa min "higway". Jepp de 4 pax,er pasasjerer ja.Ingen alkohol til crew her i gården nei. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jasså, du har startet med menneskesmugling? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hehe, morsomt bilde. Det med at du så han først på din klokke 9 hørtes for meg litt rart ut. Da flyet tydelig kommer fra høyre mot venstre, eller tok den kanskje en slags spiral oppover? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Kan tydeligvis ikke klokka heller nå.Jeg mente kl 15.00 eller kl 3... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hehe, kanskje det var du som drakk? :grin: Morsomt bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Tror du burde blåse i ballong... før flight Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Hvorfor det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 For då kan han fly ballong i staden for vly vel? :grin: Artig bilete hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.