Frode Skibrek Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 707en Kim Vanvik fotograferte reiste fra ENOL i dag. Fikk tatt to bilder. Den hadde noe h****** til røyk etter seg . Lukta sitter i nesa mi enda God 1. mai til alle sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Fine bilder, men litt grå :crazy: :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 litt røyk der ja, ellers var bildene sånn midt på treet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Synest disse bildene av Awacsen på en gråværsdag som idag var svært bra. Jeg så forresten Awacsen fly over oss ett par ganger i dag, en imponerende maskin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Ubernice! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Ubernice! Å få så mye gode kommentarer varmer hjertet mitt. Må nevne at dette ble tatt rett etter en recovery /Fresh install, og jeg ble meget fornøyd selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Frode, om du slenger inn ett Cockpit bilde. Da er jeg totalt fornøyd, er alt for lite Awacs bilder, så heng i å post bilder av denne nydelige maskinen! Likte bildene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Takk,takk,Kai Må spare litt til senere og vettu Kommer garantert mer med denne dama i hovedrollen fra meg. men akkurat nå jobber jeg med ett par shots av LN-WND Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kåre Forland Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg likte bildene dine av et fly som jeg synes er like imponerende hver gang jeg ser det. Har sett den mange ganger med ujevne mellomrom på ENBR. Den kommer inn for landing, men går rundt om og om igjen (gjerne i flere timer). Er det noen som vet hva de egentlig holder på med da? Har hørt flere mer eller mindre troverdige forklaringer, så det hadde vært greit å fått det avklart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. mai 2008 Premium Medlem Del Skrevet 2. mai 2008 Flott lyssetting og fine stemninger. Bonus for størrelsen på bildene :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Flott lyssetting og fine stemninger. Bonus for størrelsen på bildene :grin: . Skjermstørrelsen er pga at jeg har skjerm på 22 tommer med 1680 x 1050-oppløsning.Har ikke giddetå skalere de ned. Synes det blir mer detaljer slik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hvilken modell er dette Frode? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Dette er Captainsim legendary 707,Nicklas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Oki. Thank you Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.