Gjest Skrevet 22. oktober 2001 Del Skrevet 22. oktober 2001 Les mer hos airpics.com http://www1.airpics.com/var/read.php?id=41 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Skrevet 22. oktober 2001 Del Skrevet 22. oktober 2001 Godt å se! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 22. oktober 2001 Del Skrevet 22. oktober 2001 Jeg leste faktisk dette i VG for en stund siden,der stod det også at prisen for en tur-retur bilett ville være 76000 kr Hadde jeg hatt pengene ville jeg ikke nølt et sekund men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 22. oktober 2001 Del Skrevet 22. oktober 2001 quote: Opprinnelig postet av Rune Valestrand: Les mer hos airpics.com ...og se for all del på det flotte bildet!! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Erik Jansen Skrevet 24. oktober 2001 Del Skrevet 24. oktober 2001 Har hatt gleden av å fly med Concorde en gang. Det var da den var på Sola med noen arabiske pengesterke oljemennesker. Turen fra Sola gikk nesten til Island, over Tyskland og tilbake til Sola. Det var en ganske spennende opplevelse, og det rareste med turen var at flyet akselerte mest fra ca 1200 - 2000 km i timen. Vi landet også i ganske høy hastighet. Maten var topp ombord og chamagnen var det ikke noe å utsette på. Flyet var eid av Air France. Fikk "diplom" etterpå om at jeg har vært med å brutt lydmuren. Dette er nok den eneste gangen jeg får flydd Concorde. Ikke har jeg råd. Turen fra Sola til Sola kostet forøvrig overkommelige 3000 kr. Det var værdt det. Hilsen Ole Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.