Gå til innhold

C-130 i brann


Anbefalte innlegg

Det der ser ganske heavy ut! Med brann i motor nr 1 og 2 vil du, i tillegg til å miste halvparten av flyets samlede motorkraft, ha hele "utility hydraulics"-systemet ute, som gjør at du verken kan operere gear/flaps på vanlig måte eller bruke nesehjulsstyring, anti-skid og normal brakes. Dette i tillegg til faren for bleed air problemer, brann- og eksplosjonsfare. Med andre ord ingen drømmesituasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der ser ganske heavy ut! Med brann i motor nr 1 og 2 vil du' date=' i tillegg til å miste halvparten av flyets samlede motorkraft, ha hele "utility hydraulics"-systemet ute, som gjør at du verken kan operere gear/flaps på vanlig måte eller bruke nesehjulsstyring, anti-skid og normal brakes. Dette i tillegg til faren for bleed air problemer, brann- og eksplosjonsfare. Med andre ord ingen drømmesituasjon! [/quote']

 

Hei Harald,

 

Ja, tror det er få som kan mer om C-130 enn deg her på forumet... Høres ikke ut som en god situasjon å havne i det som Nils fikk her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...