Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 hei har kjøpt wilco sin 777 og så lurte jeg på hvilken selksaper som bruker B777? og hvor jeg kan finne noen Gode Repaints Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elias Lundereng Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Singapore airlines United Airlines American airlines British airways Japan Air Lines Air France All Nippon Airways Emirates Airlines Saudi Airlines Continental airlines Det finnes også flere flyselskap, men dette er top 10 av de som har flest 777 i flåten sin. Når det kommer til repaints vil jeg tippe at det finnes noe på Wilco sine hjemmesider. Det gjør det ihvertfall for Wilco A320-serien. Du kan også prøve å søke litt på google, og avsim.com. Må gjerne korrigere meg de som føler at jeg har utelatt noe viktig. Elias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Må gjerne korrigere meg de som føler at jeg har utelatt noe viktig. Elias Austrian selvsagt Cathay er jo en klassiker, KLM, Alitalia, finnes en hel del. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Vanvik Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Følte det ikke med noe paint når du kjøpe flyet? det gjorde det ivertfall da jeg kjøpte den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elias Lundereng Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Må gjerne korrigere meg de som føler at jeg har utelatt noe viktig. Elias Austrian selvsagt Cathay er jo en klassiker' date=' KLM, Alitalia, finnes en hel del. [/quote'] Ja så klart! :blush: Fant bare en nettside med top 10 flyselskap som har flest 777, og verken Cathay eller KLM sto nevnt. :eek: Kanskje ikke så trygg kilde.. :grin: Her er forøvrig nettsiden jeg refererte til. Hvis noen synes det er gøy å se hvor mange 777 de aktuelle flyselskapene har. http://www.geocities.com/khlim777_my/toptenb777airlines.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael A B Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Her er forøvrig nettsiden jeg refererte til. Hvis noen synes det er gøy å se hvor mange 777 de aktuelle flyselskapene har.http://www.geocities.com/khlim777_my/toptenb777airlines.htm Den lista der er nok svært utdatert:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 utdateret? Sources: Boeing 777 Fleet Page Dated: 5 Sep 2005 Har lavet denne top 10 ud antal B777 leveret frem til Mars 2008: 1. Singapore Airlines (69 leveret) 2. United Airlines (55 leveret) 3. Emirates (51 leveret) 4. American Airlines (47 leveret) 5. British Airways (45 leveret) 6. All Nippon Airways (41 leveret) 7. Japan Airlines (40 leveret) 8. Air France (35 leveret) 9. Saudi Arabia (23 leveret) 10. Continental Airlines (20 leveret) 10. Thai Airways (20 leveret) KLM har "kun" 17 leveret. Har ikke talt Leasing firmaerne med. Der har ILFC 73 leveret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael A B Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 utdateret? Sources: Boeing 777 Fleet Page Dated: 5 Sep 2005 Jah, rimelig utdatert Lars Victorin sluttet å oppdatere nettsida si for en god stund siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Følte det ikke med noe paint når du kjøpe flyet? det gjorde det ivertfall da jeg kjøpte den. joda men har lyst på fler så lurte jeg på hvilke fly selskaper som brukte flytypen B777 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_777 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.