Ruben Frydstad Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 hei igjen etter det forige førsjøke hadde jeg skal inrøme att den bakk texsturen min så lit ... ut da men men. her er noen screnshots som jeg er veldig fornøyd med da. disse ble tat i fjord en gang. de som har negative kometarer drar til H skriv ka e kan forbedre meg på i steden for satan for et stygt scenery eller texsturer Okei hop dere ligte ildene . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Den røde teksta skal du fjerne fra screenshotsa dine. Ellers var jo flyet helt greit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Lingås Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Som nevnt før: Rød skrift. Få den bort. Samt de boksene med "flying tips". Også er det ikke nødvendig med så mage bilder av samme motiv Ellers var settingen fin. Stå på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Dette var kjempebra Ruben, du har gjort en stor forbedring. Ser du også har ordnet AA, dette gjorde bildene mye bedre å se på Litt konstruktiv kritikk: du kan gjerne prøve å få mindre bilder med samme motivet, ser du har to bilder fra cockpit sidevinduet som er nesten like, det er heller unødvendig. Men alt i alt bra, fortsett med sånne Mvh Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruben Frydstad Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Dette var kjempebra Ruben' date=' du har gjort en stor forbedring. Ser du også har ordnet AA, dette gjorde bildene mye bedre å se på Litt konstruktiv kritikk: du kan gjerne prøve å få mindre bilder med samme motivet, ser du har to bilder fra cockpit sidevinduet som er nesten like, det er heller unødvendig. Men alt i alt bra, fortsett med sånne Mvh Tommy [/quote'] disse scrennshotsene er tatt i 2006 alltså før de andere bildene da hadde jeg den på men så begyte jeg og fly på vatsim men det går ikke så bra da ble allt under sqøwakbox vindue svart så måtte skru ned aa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 ok, har hatt samme problemet selv da eg hadde AA litt for høyt, Alt under åpne vinduer "fryste", men men. Tror det er slik at Fs ikke støtter høyere enn 8x AA i full screen mode, men det skal fungere med høyere i windwed mode . Correct me if i'm wrong Mvh tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Helt kurrante bilder, men ikke legg dem ut i BMP, det er utrolig lite brukervennlig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 de som har negative kometarer drar til H skriv ka e kan forbedre meg på i steden for satan for et stygt scenery eller texsturer Okei hop dere ligte ildene . Jeg har tidligere tatt deg i forsvar, men dette utsagnet beviser jo det andre sier. Du må begynne å ta til deg tips og råd du får her,og ikke bli sur over konstruktiv kritikk. Utsagnet over vitner om at du så langt ikke burde poste bilder her i det hele tatt. ALLE tilbakemeldinger er viktig å ta med, men folk kan også heller anbefale nye texturer osv i stedet for bare å si at det var stygt. MVH Frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.