Gjest Eivind Oterhals Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hei! Jeg har fløyet med FS2004 en stund, men til min bursdag i fjor fikk jeg FSX pga. problemer med FS2004. Jeg lurer på hva dere har av anbefalinger til addons? free/pay Av payware fly så har jeg bare Wilco 777, den er jeg fornøyd med når jeg klarer å ta automatisk descent, ikke hat meg for at jeg liker Wilco 777 :blush: Jeg har litt blandet freeware fly. Ai trafikken min kommer fra www.world-of-ai.com Mvh Eivind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 PMDG 747X helt klart. Har bare FS9 versjonen, men FSX versjonen skal vist være bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hei igjen! Takk for raskt svar! Hva tror dere av freeware da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Norway Scenic og Quality mesh hvis du trenger scenery, men dette kjenner du sikkert fra FS9 også. Siden du liker trippel7 så kanskje du vil prøve 767-300ER fra Level-D også? Den er helt utsøkt synes jeg. Payware da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hvis jeg klarer å få nok penger å fattern sier at det ok så skal jeg det ja :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hei Eivind! Jeg har ingen erfaring med FSX, så har derfor ingen anbefalinger i den forstand. Men etter min mening er du nødt til å ha Level-D 767-300! Vil uansett få ønske deg velkommen til forumet, får håpe du lærer mye nytt samt har litt å bidra med, velkommen skal du være! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Ditto Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Ville satset litt på grafikkmessige addon også. -FEX -XGraphics -UTEX -Norway- /senic/mesh/broer Stort fly:LVLD767 Medium fly: ATR72-500 fra Flight1 Lite fly: Twin Otter fra Aerosoft Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Ditto Hva mener du med det? Takk for svar alle sammen, kansje jeg kan overtale fattern litt :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 ditto = det samme, av samme slag, like ens Ifølge vår skoleordbok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 ok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Nilsen Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hvis du liker å fly i Australia, så anbefaler jeg deg FTX. Krever minimalt av ressurser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.