Gjest Jon Ola Gisnås Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Fra Adelaide (YPAD) til Cairns (YBCS) Joda, jeg er i FTX land og etter mye om og men har jeg fått FSX til å la meg være i fred der oppe i lufta. Som mange har merket har FSX en noe "overdrevet" vind i høyden, jeg har selv opplevd at min kjære 767 gjør salto på kort finale til ENVA f.eks, men nok om det.. FSUIPC v4 er det dere trenger, har hatt flere turer nå med god vind (windsmoothing).. La nå for all del ikke ASX fikse dette, for da går det gæli Et annet tips er å kjøre ASX via simconnect på en annen maskin, men det kan være noe herk, så jeg gir dere heller noen bilder Ruten er: YPAD SID NYA H247 TOBOB T139 BOXER T81 NORMA STAR YBCS, en jævlig klønete ruting .. takk skal du ha routefinder Snart klar, her i Adelaide (YPAD). Turen er ca 1400 nm kort (takk til Routefinder) og tar ca 3 timer. ATIS sier vi skal ta av fra RW23. IRS sier 2 mins til allignment: Begrenset med plass i Adelaide, men vi skal da få maskina vår på rullebanen.. Så var vi igang, kun 3 timer gjenstår. 4 min i i flighten, og vi er allerede høyt over Australia. Close to FL270: Spirit of Australia, get it ? Fraps fikk hetta, og resten av turen blir hos meg desverre. Uansett, See you in Cairns Og håper det var verdt titten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Flotte bilder, ikke mye AA-problemer å klage over, fint scenery og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Veldig fine bilder! Det bra at du tar med noen bilder fra cockpit også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg slutter meg helt klart til de andre her, nydelige bilder du har her, og som Daniel skriver så er det absolutt toppers med noen bilder fra cockpit:) Mvh Lars Petter Hassel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 5. april 2008 Premium Medlem Del Skrevet 5. april 2008 Fine bilder Jon Ola, og velkommen til FTX-land . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Flotte bilder, men dog litt mørke. Synd vi ikke fikk se resten av turen, nå som vi var gå godt i gang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Herlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.