Tom Arild Hansen Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Hei! Lurer på om noen har lyst til å hjelpe meg med å finne billige flybilletter? Jeg og samboeren har tenkt til å reise bort til London den 24.juni og komme tilbake igjen til Oslo den 30.juni. Jeg har selvfølgelig søkt en del sjøl, men hver gang jeg har bestilt en flybillett - så hører jeg om andre som har fått den billigere. Derfor lurer jeg på om dere som har litt peiling har lyst til å bidra. Mellomlandinger gjør ingenting, for det er jo nesten bare moro. Vil helst dra bortover tidlig, og hjemover seint (selvfølgelig). Det billigste alternativet jeg har funnet er med BA til rundt 3.200,- for to stykk, Men da må vi returnere lenge før måkene har stått opp på Themsen. Har også funnet billetter til London City for cirka 4.000 (til sammen) med SAS. Det hadde egentlig vært OK med London City, for da blir det billig med taxi til hotellet. Jaja... nok prat. Hvis noen vil hjelpe til, så GJERNE Siter
Alexander Storvig Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 På www.edreams.com fant jeg nettopp billetter fra Oslo til London for to personer til 2889kr. EDIT: Fant på www.norwegian.no til 2582kr. Siter
Premium Medlem Arne Lockert Skrevet 30. mars 2008 Premium Medlem Skrevet 30. mars 2008 Norwegian: 2570. Ryanair : 2907. Begge til Stansted, Norwegian med mulighet til å reise hjem fra Gatwick. Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Skrevet 30. mars 2008 Ja visst fanken! Dette var strøkent. Da blir det nok de! Tusen hjertelig! Tusen takk begge to! Siter
Johan Clausen Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Kig også her. http://tv2.momondo.com/Default.aspx Fandt et par MYE billigere billetter. F.eks. Norwegian 880 kr Gardermoen til Gatwick Siter
Tor Kjetil Dahl Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 tror nok det er lettest å finne billigste på norwegian, har altid kommet billigst ut de gangene jeg/vi har vært på tur. sist vi var i barcelona kom turen på 2400 for to stk. inkludert hotell m/frokost i tre dager. bruk lavpris kalenderen og finn billigste avganger , så tilbake og bestill fly+hotell sammen på de datoene som er billigst fra norwegian sine sider. lykke til og god tur :cool: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.