Gå til innhold

Hjelp til å finne billetter?


Tom Arild Hansen

Anbefalte innlegg

Hei!

 

 

Lurer på om noen har lyst til å hjelpe meg med å finne billige flybilletter?

Jeg og samboeren har tenkt til å reise bort til London den 24.juni og komme tilbake igjen til Oslo den 30.juni.

 

Jeg har selvfølgelig søkt en del sjøl, men hver gang jeg har bestilt en flybillett - så hører jeg om andre som har fått den billigere. Derfor lurer jeg på om dere som har litt peiling har lyst til å bidra. Mellomlandinger gjør ingenting, for det er jo nesten bare moro. Vil helst dra bortover tidlig, og hjemover seint (selvfølgelig).

 

 

Det billigste alternativet jeg har funnet er med BA til rundt 3.200,- for to stykk, Men da må vi returnere lenge før måkene har stått opp på Themsen. Har også funnet billetter til London City for cirka 4.000 (til sammen) med SAS. Det hadde egentlig vært OK med London City, for da blir det billig med taxi til hotellet.

 

Jaja... nok prat. Hvis noen vil hjelpe til, så GJERNE :D

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror nok det er lettest å finne billigste på norwegian, har altid kommet billigst ut de gangene jeg/vi har vært på tur. sist vi var i barcelona kom turen på 2400 for to stk. inkludert hotell m/frokost i tre dager. bruk lavpris kalenderen og finn billigste avganger , så tilbake og bestill fly+hotell sammen på de datoene som er billigst fra norwegian sine sider.

lykke til og god tur :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...