Gå til innhold

Doble skjermer. HJÆLP


Arnkjell Hansen

Anbefalte innlegg

Hoi gutta.

Sliter litt med oppsett her nå.

Har en 24" bredskjerm og en 19" standard. Ønsker å kunne kjøre de 2 sammen, men 19" som en "drag and drop" skjerm.

Nview'n til Nvidia er ikke min kompis da den ved alle anledninger kjører samme skjerminstilling på begge skjermer. Og det går jo skikkelig dårlig det da når det ikke engang er 2 bredskjermer.. Damn.. Noen som vet?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett og slett Nyyyyyyyyyyyyydelig:)

tusen takk for "restart" av mine små grå.

Nå funker det og det er KANON....

FS har aldri sett bedre ut enn nå. Bilde kommer:)

 

 

----------------------------

 

atter en gang, tusen takk for hjelp...

http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=401213#Post401213

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at du kjører window mode, kjører du full screen så slipper du å undocke vindu som du vil dra over til skjerm nr.2 . Så blir jo skjermen "ren" i kantene. For å få fram menyen til FSX i toppen trykker du "Alt" knappen og trykker en gang til og holder inne i 2 sec for å få den vekk igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du jeg forska litt på det der jeg, men sliter med det. og tror det skyldes at jeg har 2 forkjellige skjermer og dermed 2 settinger.

fikk det rett og slett ikke til å undocke i de skjermene jeg ville ha det i.

Med stort håp ser jeg frem til at dette blir bra, skal legge inn FsMap i helga. og planen er å ha dette på 19"'eren sammen med evt. anna "drit" også bruke 24"'ern til KUN VC på Tw8'ern:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...