Ole Sannes Riiser Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Tok en flytur til Hamilton (Ontario, Canada) med CoolSkys Super 80, et herlig fly. Uheldigvis så hang spillet seg helt opp rett før landing, så det blir ikke noe bilder av akkurat det... Men skulle tro de var dugandes de som jeg har Så vidt begynt på nedstigningen Det blei etterhvert veldig disig Etter et stykke klarnet det opp igjen, og kulturlandskapet bredte seg ut under oss. Gear down Det var det siste bildet jeg fikk tatt før alt gikk fyken. Håper du likte dem, og legg gjerne igjen en kommentar! Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Meget fine bilder.Ser bra ut den modellen utvendig.Savner bilder fra cockpit da. Siter
Thomas Hjelset Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Flotte bilder! Herlig med litt FS fra USA Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Spektakulert og storartet! Men neste gang må du gjøre en litt bedre klippejobb. :grin: Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Veldig fine bilder ja! Fine bakketeksturer også synes jeg. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.